پیام تبریک مدیر کل بهزیستی ایلام به مناسبت هفته بهزیستی

متن پیام به شرح زیر است:

""بهبود زندگی اقشار مختلف جامعه بویژه افراد دارای معلولیت پس از تشکیل انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری حکیمانه امام راحل همواره دغدغه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بوده و نتیجه آن تشکیل سازمان بهزیستی در سال ۱۳۵۹ توسط شهید والا مقام "دکتر فیاض بخش" موسس این مجموعه است.

بهزیستی امروز در حالی چهل و چهار سالگی فعالیت خود را به اتمام می رساند که خدماتش روز به روز توسعه یافته، چتر حمایتی اش گسترش و علاوه بر افراد دارای معلولیت، آسیب دیده، در معرض آسیب و... عموم مردم از دوره نوزادی تا سالمندی زیر این چتر قرار گرفته و خدمت گیرنده این سازمان محسوب می شوند.

بهزیستی امروز در ۴۴سالگی فعالیت بالنده تر و تخصصی تر با رویکرد جدید شفافیت و ظرفیت سازی اجتماعی خدمات خود را برای دسترسی عموم جامعه هدف و مردم سهولت بخشیده است.

بهزیستی همواره تلاش کرده تا با ارتباط سازنده و تعاملی با خانواده های اقشار آسیب پذیر، جامعه معلولان، سالمندان، مصرف کنندگان مواد مخدر و سایر اقشار جامعه هدف این مجموعه با شناسایی و اهتمام برای رفع مشکلات آنها با اولویت حفظ کرامت انسانی این افراد را به سمت بهتر زیستن به عنوان شعار محوری این سازمان هدایت کند.

امسال در حالی سازمان بهزیستی وارد ۴۵سالگی فعالیت می شود که همزمان با ماه محرم تقارن یافته و با تاسی از نهضت حسینی خدماتش را مردمی و کارکنان این مجموعه به عموم مردم بویژه جامعه هدف به عنوان عزیزترین قشر جامعه ارایه خدمت کرده و این نشان افتخار را در زندگیشان دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی، این مناسبت را فرصتی برای تقدیر از کارکنان خدوم و سخت گوش این مجموعه در سراسر استان دانسته و ضمن خدا قوت، این مناسبت را به آنها، جامعه هدف، مدیران مراکز غیر دولتی و شرکای اجتماعی تبریک عرض نموده و توفیق همگان را از ایزد منان خواهانم.""

""حسین نورعلیوند""

کد خبر 112086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد